اشتباهات رایج در استفاده از صندلی ماشین کودک
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

استفاده از صندلی کودک در خودرو و محدود نمودن کودک در خودرو به منظور کاهش صدمات ناشی از تصادفات و حفظ ایمنی کودکان در بسیاری از کشورهای جهان در حال اجرا می باشد. آمارها حاکی از آن میباشند که چیزی در حدود 8 درصد از تلفات کودکان در تصادفات ناشی از عدم ایمنی کافی و آسیب جدی به سر نوزادان و کودکان می باشد خوشبختانه در کشور ما هم طرحی در مجلس درحال پیگیری می باشد که استفاده از صندلی ماشین کودک را برای خودروها اجباری میسازد.

 
ما در ادامه قصد داریم به دو اشتباه رایج در استفاده از صندلی ماشین کودک بپردازیم که باید به آن دقت کرد و اینکه شما میتوانید برای مشاهده مدل های مختلف از صندلی ماشین کودک به سایت نی نی مود نیز مراجعه کنید تا از برند های مختلف و ویژگی ها و آپشن های مختلف آنها بهره مند شوید و در صورت نیاز به سفارش محصول مورد نظر خود بپردازید.
 
 
اشتباهات رایج در استفاده از صندلی ماشین کودک : 
از صندلی تقویت کننده استفاده نکنید:
 
تست:هر کودک بین 40 تا 80 پوند 4'9" نیاز به نشستن در یک صندلی تقویت کننده دارند، که او را بلند تر کند تا کمربند ایمنی خودرو را به درستی ببندد. (و هیچ کودکی زیر 13 سال نباید در صندلی جلو بنشیند.)
 
خطر:یک کمربند ایمنی برای افراد بالغ که توسط شما استفاده می شود، کودک را به درستی محکم نمی کند، زیرا از مناطق نادرستی از بدنش عبور می کند: بالای شکمش، بالای شانه اش - و گاهی حتی از گردن.
 
کودکان اغلب کمربندی که از شانه شان رد شده را حرکت می دهند، زیرا برایشان ناراحت کننده است. در یک تصادف، کودکانی که برای بستن کمربند خیلی کوچک هستند، می توانند آسیب عصبی درونی داخلی یا آسیب های سر و ستون فقرات ببینند و حتی می تواند باعث مرگ آنها شود.
 
استفاده از صندلی هایی که توسط شرکت برای مشکلشان فراخوانده شدند:
 
تست صندلی:طی پنج سال گذشته، میلیون ها صندلی ایمنی فراخوانده شده اند، اما بسیاری از آنها تعمیر و یا جایگزین نشده اند.
 
قبل از خرید، لیست صندلی های فراخوانده شده را چک کنید. شما باید نام مدل، شماره مدل و تاریخ تولید صندلی را بدانید.
 
خطر:فراخوانی صندلی های ماشین به دلایل متعددی ،رخ می دهد، مانند کابین اتومبیل و صندلی های قابل اشتعال که می توان از خرید آنها جلوگیری کرد. این در حالی است که برخی از صندلی های فراخوانده شده، خطر زیادی برای کودکان ندارد. یک دستگیره معیوب می تواند به راحتی منجر به فاجعه شود.




:: بازدید از این مطلب : 399
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: